1. Система продажу квитків через мережу Інтернет, надалі – "Система" забезпечує обслуговування користувачів мережі з метою попереднього замовлення/бронювання та оплати місць в автобусах, що відправляються з автостанцій ПрАТ "ВОПАС"- АС Луцьк, АС Ковель, АС Новово-линськ, АС Володимир-Волинський.
2. Для виконання замовлення користувачу необхідно обрати потрібний рейс, здійснюючи пошук на сайті. Вибрати зі списку можливих автостанцію, з якої пасажир планує виїхати, пункт призна-чення та дату поїздки і натиснути мишкою на кнопку "ЗНАЙТИ РЕЙС". Результат пошуку виводиться нижче на сторінці. Рейси, на які відкрите замовлення квитків через Інтернет, позначені відповідними значками
3. Також до замовлення квитків на потрібний рейс можна перейти з он-лайн табло автостанції, натискаючи такий самий значок поряд з рейсом.
4. Замовлення квитка і його оплата
4.1. На сторінці замовлення відображаються: автостанція відправлення, дата і час відправлення, марка автобуса, перевізник, станція призначення, кількість вільних місць, вартість проїзду.
4.2. Користувач може змінити станцію призначення, обравши іншу із доступних в списку.
4.3. Користувач вибирає номер місця з доступних (іконка зеленого кольору), натискаючи на відповідну іконку. Максимальна кількість обраних місць – п"ять. Одночасно на екрані відобража-ються результати вибору – кількість квитків і загальна сума замовлення.
4.4. Для подальшого переходу до оплати свого замовлення користувачу необхідно підтвердити погодження з даними правилами, поставивши відмітку зліва від напису "Я повністю погоджуюсь з правилами бронювання, покупки, повернення квитків і надання послуг" та натиснути кнопку "ОФОРМИТИ".
4.5. Наступна сторінка умовно відображає кожен замовлений квиток – дату відправлення, час відправлення, вартість, станцію відправлення/посадки та станцію призначення, а також загальну суму замовлення.
4.6. Для оплати замовлення необхідно ввести Прізвище та ім"я пасажира (при замовленні декількох квитків - прізвище та ім"я пасажира, який буде обмінювати ваучер в касі на квиток), номер телефону для отримання СМС-повідомлення з кодом ваучера, та e-mail адресу, на яку буде відправлений результат замовлення – ваучер. Введення вищевказаної інформації обов"язкове.
За її достовірність відповідає користувач. "СИСТЕМА" не перевіряє введену інформацію і не несе відповідальності за незручності, викликані помилками користувача.
4.7. Безпосередньо оплата замовлення відбувається при переході за посиланням "ОПЛАТИТИ ЗА ДОПОМОГОЮ LIQPAY". При цьому користувач переходить у вікно системи LIQPAY та вводить необхідну для оплати замовлення інформацію з кредитної карти згідно підказок на екрані.
4.8. Після того, як платіжна система підтвердить оплату замовлення, - на вказаний e-mail буде надісланий результат замовлення - ваучер, в тому ж вигляді, що відображений на екрані. Та буде вислане СМC-повідомлення на номер телефону, вказаному користувачем в попередньому кроці.
4.9. Ваучер при необхідності можна обміняти на квиток в касі автостанції продажу.
4.10. Пасажири з ваучерами обслуговуються в касах позачергово.
4.11. Для обміну ваучера на квиток в касі автостанції необхідно назвати дату поїздки, код ваучера та надати документ, що посвідчує особу.
Увага !
Без документа, що посвідчує особу, квиток не видається!
5. Реєстрація користувача.
5.1. В "СИСТЕМІ" є можливість реєстрації користувача. Для її здійснення необхідно перейти за посиланням "РЕЄСТРАЦІЯ" меню "УВІЙТИ". Після цього необхідно ввести прізвище, ім"я, номер телефону, власний e-mail та двічі свій пароль.
5.2. Після підтвердження введеної інформації натисканням кнопки "ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ" на вказаний e-mail прийде лист з посиланням. Для закінчення реєстрації необхідно перейти за даним посиланням.
5.3. Реєстрація не є обов"язковою для замовлення квитків в "СИСТЕМІ".
5.4. Незареєстрований користувач позбавлений можливості: користуватися сервісом "КАБІНЕТ КОРИСТУВАЧА", активувати режим повернення коштів, переглядати історію своїх замовлень та інших функцій вищевказаного сервісу.
5.5. Історія замовлень по кожному користувачу (e-mail) зберігається в "СИСТЕМІ" і при подальшій реєстрації користувача з даним e-mail виводиться в "КАБІНЕТІ КОРИСТУВАЧА".
5.6. В "СИСТЕМІ" існує можливість відновити втрачений пароль. Для цього необхідно перейти за посиланням "ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?" меню "УВІЙТИ", вказати e-mail, на який прийде лист з Вашим паролем.
6. Обмеження при користуванні "Системою"
6.1. Одне замовлення може містити не більш як 5 місць.
6.2. Замовлення можна здійснити не пізніше двох годин до відправки автобуса в рейс.
6.3. Сформоване замовлення (п. 4.5-4.7) необхідно оплатити протягом 15 хвилин. Якщо "СИСТЕМА" не отримала підтвердження про оплату замовлення за цей час, воно автоматично скасовується, місця надходять в продаж.
7. Оформлення квитка.
7.1. Ваучер, отриманий від "Системи" під час замовлення місця в автобусі, при необхідності можна обміняти на квиток в касі автостанції продажу.
7.2. Обмін відбувається при пред"явленні ваучера (СМС-повідомлення з кодом) та документів, що посвідчують особу.
7.3. При обміні ваучера на квиток пасажир підписує бланк розписки, в якій власноруч вказує своє прізвище.
7.4. Обмін ваучера на квиток безкоштовний.
8. Вартість квитка визначається перевізником, адміністрацією ПрАТ "ВОПАС" та платіжною системою.
9. Повернення коштів.
9.1. Якщо проїзний квиток не був оформлений в касі автостанції продажу (згідно п.4.9-4.11.), то кошти за ваучер можуть бути повернуті на картку користувача засобами платіжної системи при умові:
- в "КАБІНЕТІ КОРИСТУВАЧА" в списку замовлень активоване "повернення коштів";
- до відправки автобуса в рейс залишилось не менш як п"ять годин, час повернення відраховується з моменту активації "повернення коштів".
- якщо рейс не відбувся - повертається вся сплачена пасажиром сума;
- якщо час повернення перевищує дві доби до часу відправки - поверненню підлягає сплачена користувачем сума, крім зборів АС та комісійного збору платіжної системи;
- якщо час повернення менше двох діб та більше доби до часу відправки - поверненню підлягає сплачена користувачем сума за вирахуванням 15 відсотків тарифу, зборів АС та комісійного збору платіжної системи;
- якщо час повернення менше доби та більше 12 годин до часу відправки - поверненню підлягає сплачена користувачем сума за вирахуванням 50 відсотків тарифу, зборів АС та комісійного збору платіжної системи;
- якщо час повернення менше 12 годин та більше 2 годин до часу відправки - поверненню підлягає сплачена користувачем сума за вирахуванням 70 відсотків тарифу, зборів АС та комісійного збору платіжної системи;
- якщо час повернення менше 2 годин до часу відправки та протягом трьох діб після відправки - поверненню підлягає сплачена користувачем сума за вирахуванням 90 відсотків тарифу, зборів АС та комісійного збору платіжної системи, для цього необхідно пред"явити медичну довідку про хворобу або нещасний випадок в касі автостанції (при обміну ваучера на квиток або надіслати листа на скриньку info@vopas.com.ua з описом ситуації);
- заявка на повернення розглядається адміністрацією ПрАТ "ВОПАС"в термін п"ять робочих днів.
9.2. Якщо ваучер був обміняний в касі автостанції на касовий квиток, то кошти повертаються в касі автостанції згідно правил п. 9.1.